maandag 11 december 2017

Fijne kerst, mooi 2018!

Wat een weer hè! Code rood, alles wit en bij 80% van de mensen zie ik zachtjes aan een kerstboom branden in huis. Dit is toch wel hét ultieme kerstgevoel. Lekker binnen met een kacheltje aan beker warme chocolade melk heerlijk rustig muziekje. Kinderen die met een rode blos naar binnen rennen na het bouwen van een sneeuwpoes en een heus sneeuwballen gevecht. Genieten van de kleine dingetjes.



Ik heb voor jullie een leuke DIY gemaakt. Misschien leuk om morgen met de staking van de kindjes te knippen en op te hangen. Een fijne kerstwens! "Fijne kerst, mooi 2018" Ik ben heel benieuwd wat het nieuwe jaar ons gaat brengen! Maar zover is het nog niet. Nog heel even dit jaar afronden.

Nog de laatste ontwerpen afmaken van dit jaar en de laatst lopende projecten afronden. Ik heb er zin in!

Die hippe tekst slingers. Hoe maak je ze ookalweer? Simpel! Ik heb 2 manieren voor jou toegevoegd en ga ze allebei even uitleggen.


Manier 1: PDF

1- Download het PDF bestandje naar jou computer
2- Print deze uit op ware grote via jou pdf programma het beste op zo dik mogelijk papier of karton
3- Knip alle letters zo mooi mogelijk uit
4- Sorteer de letters voor je uit zodat alles op de juiste volgorde ligt
5- Gebruik splitpennen om de letters aan elkaar vast te maken
6- Hang de letters op een leuke plek op!

Manier 2: Silhoutte Cameo

1- Download de Studio3 file
2- Open deze in jou Silhouette studio programma
3- Maak je snijveld leeg en sleep 1 gegroepeerde laag op je snijgebied.
4- De instellingen vind ik zeer persoonlijk naar oudheid van mesjes of papier maar met een beetje uitproberen weet je welke je nodig hebt
5- Haal alle gesneden letters van je snijmat af
6- Maak je snijveld weer leeg en sleep de andere gegroepeerde laag naar je snijgebied en herhaal stap 4 en 5
7- Sorteer de letters voor je uit zodat alles op de juiste volgorde ligt
8- Gebruik splitpennen om de letters aan elkaar vast te maken
9- Hang de letters op een leuke plek op!

Ik ben benieuwd of jullie nog nieuwe knutsels willen zien!? Zo ja waar zijn jullie benieuwd naar?

Voor nu een hele voorspoedige feestdagen gewenst Veel plezier met downloaden en knutselen!

Groetjes Jocelijne

Download de bestandjes hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten